Real Deal
S2, E13: As Alicia races against Louis Canning to round up the most clients for an Erin Brockovich-style class action lawsuit, a mole is detected in the law firm who seems to be working for Canning. Meanwhile, Diane and Will must put their coup on hold as Derrick brings in a Super PAC as a client.