Reality Check
S4, E13: Sharon and the team investigate a murder during the taping of a reality competition show pitting married couples against each other. The case has a profound effect on Sanchez, bringing back memories of his late wife. Meanwhile, Rusty meets Slider's lawyer (guest star Greg Rikaart — The Young and the Restless).