Reap the Whirlwind
S1, E3: Nanami is trying to get to the bottom of the rash of freak hurricanes that have killed two notable scientists. Her search takes her to Professor Sakamoto, and his former student, Dr. Tanaka. Sakamoto and Tanaka were once part of something called the Tesla Project, which was working to control the weather. Is the Tesla project a part of the weird weather attacking Japan, and even if they figure that out, how do they stop it? Can Iron Man defeat the weather?