Reapercussions
S2, E3: When Clarke discovers a horrifying project being carried out in Mount Weather's medical ward, she joins forces with an unlikely ally. After Abby confesses to committing a crime, Kane issues an order to have her brutally punished. Meanwhile, Monty warns a distracted Jasper that Clarke could be in trouble, and Octavia continues to fight for Lincoln.