Reason to Believe
시즌 13, 에피소드 8: Abby and Kovac argue about a diagnosis when a woman comes in with signs of spousal abuse. After a group of confused homeless kids enters the emergency room, Gates, Abby and Neela must quickly determine one child's ailment before it is too late. Meanwhile, Weaver is unexpectedly called into action while doing a news report at a school.