Reasonable Doubt
S15, E22: Benson (Mariska Hargitay) and Murphy (guest star Donal Logue) question renowned television producer Frank Maddox (guest star Bradley Whitford) when he's accused of molesting his 8 year-old daughter Chelsea (guest star Clare Foley). Maddox’s estranged wife, actress Catherine Summers (guest star Samantha Mathis), wants justice for her daughter but refuses to cooperate, leading the cops to suspect the accusation was a ploy to win the public's favor. With Catherine’s young sister Rose (guest star Emma Bell) engaged to Maddox and accusations flying back and forth in the media, Benson strives to help a child by discovering the truth.