Reasonable Doubts
S13, E19: The NCIS team must ascertain who is lying, the wife or the mistress, after the women accuse each other of murdering a Navy Public Affairs officer. Also, Anthony DiNozzo, Sr. (Robert Wagner) helps a homeless woman who believes he is her father.