Rebel With A Cause
Сезон 3, серия 13: Brenda assures Dylan that he's free to date whomever he likes but when she and Rick run into him and Kelly, Brenda reevaluates her position. Meanwhile, Andrea is released from the hospital, but is confined to a wheelchair.