Rebel Without a Clue
시즌 1, 에피소드 6: Jeremiah makes an impactful decision regarding his life. Meanwhile, Andrew lets loose in an interesting way at his bachelor party while Chapel goes wedding dress shopping. And Mary and Chester unleash unexpected news.