Rebel Without a Pause
Сезон 2, серия 6: A Revolutionary War re-enactment becomes the scene of a real killing when a soldier turns up dead. Maura's extensive knowledge of American history becomes important as she and Jane try to solve the case. And Maura's brilliant mother, Constance Isles (guest star JACQUELINE BISSET - Nip/Tuck, Joan of Arc), comes to Boston for an art exhibit.