Reboot
시즌 1, 에피소드 2: Rebooting a computer is easy – a few clicks and the system is reset and ready to go again. But what does it take to 'reboot' a person? A Twitch streamer tries to rebuild his life after addiction and a Nerdcore rapper debates reinventing her image.