Reborn
ファイナル・シーズン 에피소드10: The final standoff brings the Masons, the 2nd Mass, and their new allies into the bowels of an iconic American location, wrought with new and unpredictable obstacles. Despite great loss along the way, they must persevere with hopes of once and for all reclaiming Earth and humanity.