Rebranding
S3, E1: An ultimatum from NSA Agent Rebecca Stroud throws Araknet into a paranoid tailspin, forcing Wes to reconsider his financing of the company and Ronald to reevaluate his ties to his friends and his past in the LH7 gang. Nick, meanwhile, is inspired to take the company to the next level.