Receiving a Gift for a Second Time
S1, E4: The Demon Lord Dezastol reflects on the previous war and the promise of peace she made to Setsu. Meanwhile, Setsu, Levia, and Vlad rush to rescue her from the unwanted marriage to the mysterious Terran Sneeter.