Reckoning
S1, E22: Darken Rahl and his Mord'Sith find Richard and Kahlan just as they are preparing to unleash the power of Orden, which would destroy the sinister tyrant once and for all. The resulting explosion of power consumes the Seeker, leaving Kahlan in the clutches of Rahl.