Reconnoitering the Rim
S1, E3: Competition arrives for Swearengen in the form of the Bella Union, a new gambling outfit from Chicago operated by savvy Cy Tolliver, Madame Joanie Stubbs and gaming guru Eddie Sawyer. Hickok puts up precious collateral in a poker game with McCall; Bullock and Star strike a deal with Swearengen on a lot for their store and, with help from Hickok and Utter, set to building; Brom threatens Swearengen with the Pinkertons before he and Dan Dority are dispatched to reconnoiter his claim.