Rectify
시즌 4, 에피소드 3: Benny's previous career with the District Attorney's office comes into focus when Chunk, working with his law professor's legal clinic, aims to get a new trial for Eddie Mitchell (Malcolm Goodwin), a man he believes was wrongfully convicted of triple homicide by a prosecution team that included Benny.