Red Alert
시즌 1, 에피소드 5: As the warriors enter the second half of the expedition, the unspoken truce of "no man left behind" is put to the test. Butch and Bill continue their dogged pursuit over steep hills and valley bogs, attempting to overtake Super Jeep.