Red Bones: Part 2
S1, E2: [Season Finale] Hattie was wearing a necklace given to her by Mima, the same one worn by the Norwegian, Per, in a wartime photograph. Mima's husband, Jerry, was transporting agents, supplies, and money to Norway at the time, under the radar of the Germans. Pär disappeared along with a large sum of money. He had to eliminate whatever threats to his family.