Red-eyed Phantom
S1, E14: After getting separated from Gilbert, Oz is still being pursued by Cheshire Cat. A mysterious man from Alice's memories appears and pulls Oz inside a mirror. After reuniting Oz and Gilbert, this man requests that they go and help Alice. She will be in grave danger if they do not find her soon.