Red Letter
S2, E22: Romantic sparks begin to fly when Patrick Jane and supposed psychic Kristina Frye (guest star Leslie Hope) cross paths again during the CBI investigation into the murder of a charismatic head of a non-profit organization that fights human trafficking.