Bands of Enchantment Red Light Cameras
S2, E2: Red Light Cameras are a show-stopping rock band out of Albuquerque, New Mexico. This band packs a punch and always has the dance floor moving. The songs are catchy, the hooks infectious, and the beats will have you bouncing.