Red Meat
S6, E16: Alicia's political future is on the line when Peter gives an interview that could influence voter turnout on Election Day. Meanwhile, a weekend getaway with Kurt (Gary Cole) and his affluent hunting buddies could lead Diane to a prosperous new client for the firm. Oliver Platt and David Hyde guest star.