Red Sails in the Sunset
S5, E8: With the help of Brett Stiles (guest star Malcolm Mcdowell), Jane orchestrates an elaborate plan to break Lorelei Martins out of prison in the hopes of her leading him to Red John. Simon Baker directs his third episode of The Mentalist.