시즌 2, 에피소드 4: When the school unwittingly uses red meteor rocks in its class rings, Clark experiences a new meteorite effect: Stunning his friends and family, he becomes a rebellious and dangerous teenager who uses his powers for malevolence instead of good. Jonathan and Martha scramble to find an explanation for Clark's behavior before he exposes his true identity to the world. Meanwhile, Lana is drawn to the "new" Clark, who openly declares his love for her.