시즌 2, 에피소드 4: Kane makes a professional turn to a new way of doing things when he extricates the housing project from the corruption that plagues his entire city. Kane’s young aide, Ian, has a threatening secret that he manages to hide from Kane. Kane tries to reconnect with wife, Meredith, and daughter, Emma, but his attempts at a harmonious family are disastrous.