Ridiculousness Redfoo
S8, E10: On an all-new episode of Ridiculousness, Grammy-nominated recording artist Redfoo joins Rob, Stee-Lo and Chanel to talk about the " Legends Of Campfoo", going "Lights Out" and learn what it means to get "Party Rock'd".