Redoubt
S6, E4: Holden finds himself at odds with his crew when a controversial decision is uncovered. On Ceres, Avasarala struggles to contain an escalating humanitarian crisis. Drummer's growing faction stage a daring raid with dire stakes. Filip, demoted to repair skiff duty, makes an unexpected discovery.