Red's Memory-Go-Round
시즌 1, 에피소드 2: In the wake of the breakup, a devastated Red refuses to accept that her relationship is over and busies herself with trying to contact her ex. But just as her friends intervene, Red discovers the appearance of a mysterious woman on his social media.