Reef and Beyond
S1, E3: Australia’s Great Barrier Reef is vitally linked to the rest of the planet in many ways. Creatures travel for thousands of miles to visit, including tiger sharks, great whales, seabirds and the largest green turtle gathering on the planet. And as this nature documentary shows, weather patterns and climate change are likely to shape the future of the Great Barrier Reef and all its wildlife.