Reencuentro
시즌 1, 에피소드 3: Max goes to look for Maria Desamparada, but when he arrives at the convent he repents and leaves. The mother superior tells Maria Desamparada that she must leave the convent and gives her money to find a place to live. Victoria meets Juan Pablo.