Refuge
S4, E14: Jay and Kat devise a way to help persecuted foreign LGBTQ citizens escape their country while their U.S. homeland security applications are processed. However, when the country closes its borders, Jay and Kat are forced to change that plan quickly, as it could now threaten their relationship with neighboring allies.