Refugees
S1, E7: After Cal's actions beckon a swarm of media attention to the compound, Sarah and the elders question his tactics. Cal discovers Eddie's secret relationship with Alison. Feeling his control slip away, Cal spirals into a rage and leaves Sarah to address the congregation on her own.