Regarding the Mage, Who Is, in Fact, a Kind Soul
S1, E3: When Margulus, the leader of Blades of Lightning, finally admits Laust's talents and realizes how valuable the healer was to the party, he tries to recruit Laust again. However, Laust flatly refuses. The next day, Laust receives some unexpected visitors.