Regime Change in Guatemala
시즌 1, 에피소드 5: In this episode, explore the CIA’s role in the Guatemalan coup (the operation codenamed PB-SUCCESS) that brought about a new era of murderous dictatorship to the country and a surge of anti-American sentiment across Central and South America that has haunted U.S. relations with the region to this day.