Reichenbach
S10, E2: Crowley notices Dean is becoming more and more aggressive. Dean tells him that’s the side effect of being a demon, but Crowley knows it’s something more - the Mark of Cain needs to be fed. Meanwhile, Sam is captured by Cole (guest star TRAVIS AARON WADE), an angry man who blames Dean for his father’s death years ago and wants revenge. Cole tortures Sam, hoping he’ll tell him where Dean is hiding. Hannah (guest star ERICA CARROLL) sees how weak Castiel is becoming as his grace continues to fade, so she makes a bold choice and asks Metatron for help.