Rekt in Real Life
Сезон 5, серия 14: Holmes and Watson investigate the murder of a former professional eSports video game player who died after being assaulted in front of his fans during a live video stream. Also, Shinwell approaches Joan for advice when his teenage daughter asks to meet with him for the first time in years.