Relationships Passing
시즌 1, 에피소드 6: Things have developed with Sekai and Makoto. From the outside, it seems like Makoto is still involved with Kotonoha, however his relationship with Sekai has accelerated. While, Sekai knows its bad to keep lying like this, she can't turn away Makoto. Gradually, Makoto starts avoiding Kotonoha by not answering if phone...