Relic
시즌 3, 에피소드 6: Lana's great-uncle, Dexter McCallum (Tom Heaton), who was convicted of murdering his wife 40 years ago, shows Lana a picture of the man he believes really killed her great-aunt--and she is shocked to notice that the drifter looks exactly like Clark. Convinced that the man was his Kryptonian father, Clark investigates and finds a Kryptonian medallion that allows him to see bits of the past--and the life that was planned for him long before he arrived on Earth. In flashbacks, series star Kristin Kreuk plays a dual role as Lana's aunt, Louise McCallum, and series star Tom Welling plays a dual role as Clark's Kryptonian father, Jor-El.