Remember Me as a Time of Day
Сезон 6, серия 24: In the season finale, Nathan is released from the Chiefs, and is forced to face Haley and Jamie. On the eve of Peyton's delivery, Lucas and Peyton receive a surprise visit from Karen (former series star Moira Kelly). Dan is on death's door, and Brooke and Victoria (recurring guest star Daphne Zuniga) prepare to re-launch Clothes over Bros.