Remember Me
S19, E23: When a young woman (guest star Genesis Rodriguez) takes a man hostage at gunpoint, Benson (Mariska Hargitay) makes a dangerous attempt to defuse the situation. Meanwhile, the SVU discovers the shocking motive behind the abduction.