Remember, Pt. 1
S2, E23: A series of flashbacks take us back to moving-in day on Wisteria lane for Bree, Susan, Gaby and Lynette, and to how Mary Alice Young brought them all together. Meanwhile Bree gets some frightening news, Susan moves into a trailer, Lynette faces a crisis in her marriage and Gaby and Carlos learn more about Xiao-Mei.