Remember the Time
S9, E2: In this flashback episode, return to the site of the plane crash and watch as each doctor tries to cope with the heartache and injuries caused by the crash. Meanwhile, back at Seattle Grace, everyone struggles to find a bit of normalcy amidst the chaos.