Remote Control Man, Cadavers for Sale, Einstein's Revenge
S3, E3: Jose Delgado begins to discover how to electronically control the mind. A doctor at Edinburgh University doesn't ask any questions when two men begin supplying him with fresh human cadavers. Scientist Phillip Lenard leads a vendetta against Einstein.