Repeated Blows to His Unformed Head
S4, E7: When Berta swears vengeance on the married man who got her daughter, Naomi (recurring guest star SARA RUE), pregnant, she forces Charlie to come with her. Meanwhile, Naomi helps Berta with the housework. And Alan reveals an unusual fetish.