Rescue
S12, E10: With young Calvin in her care, Detective Benson (Mariska Hargitay) continues the search for his drug-addict mother, Vivian (guest star Maria Bello), but Detective Stabler (Christopher Meloni) notices a strong bond forming between Benson and the boy. When Vivian’s name comes up during a rape investigation, Captain Cragen (Dann Florek) assigns Detectives Fin (Ice-T) and Munch (Richard Belzer) to the case instead. However, it will take more than Cragen’s orders to keep Benson away. Also starring: Tamara Tunie and Melissa Sagemiller.