S2, E9: As Dexter tries to distance himself from Lila, he discovers she is not so willing to let go of their relationship. Meanwhile Lundy’s manhunt for the Bay Harbor Butcher starts to make Dexter nervous as he tries to stay one step ahead. However, in the end it is Dexter’s worst enemy that discovers his secret first.