Сезон 1, серия 13: In the two-hour Season Finale, the 11th Pilgrimage arrives in Terra Nova and the mysterious Phoenix Group in 2149 makes its move to pillage the past with the help of Lucas and Mira. Meanwhile, Jim and Taylor team up in a last stand against the Phoenix Group, a colonist makes the ultimate sacrifice and a decision is made that will change life in Terra Nova forever. Download part 2 now!