Resolutions
Сезон 1, серия 18: Rush and Valens investigate a case involving the hit-and-run car accident death of Craig Cardiff on New Year's Eve 1999. Rush is introduced to Tami Franklin, a recovering alcoholic, who now admits to experiencing a temporary loss of consciousness while driving that evening and killing Cardiff.