Respite
ファイナル・シーズン 에피소드6: Injured, Tom takes refuge with a unique family who has distanced themselves from the fight, giving him a glimpse of life without war. Hal and Isabella's romance grows as they search for a missing Tom. Meanwhile, The 2nd Mass locates an Espheni device that could be a linchpin to winning the war if they can figure out how to use it. And Maggie makes a decision that has consequences for her and the entire 2nd Mass.